Ansøgningsrunde for tilskud i 2022

Ansøgningsfrist

Ansøgningsrunden for tilskud i 2022 gennemføres med ansøgningsfrist den 14. maj 2021 kl. 12.00.

OBS: Der gennemføres derfor ikke - som tidligere år - en ansøgningsrunde til efteråret.

Ansøger skal være opmærksom på, at fonden har særligt fokus på projekter vedrørende klima. Det skal derfor i ansøgningsskemaet markeres, om projektet i sin helhed har til formål at reducere klima-belastningen, jf. fondens særlige klima-fokus som beskrevet i dokumentet nedenfor.


Ansøgningsmaterialet for 2022-runden

Ansøgningsskemaet består af tre dele:

  • Del 1  Hovedskema med basisoplysninger om projektet og ansøger (word)
  • Del 2 Projektbeskrivelsen (word)
  • Del 3 Leverancer, effekter og projektøkonomi (excel)


Indsendelse af ansøgningen til fonden

Ansøgningen skal sendes pr. mail til fjerkræafgiftsfonden@fjerkræafgiftsfonden.dk. Skriv venligst projektets titel og ansøgers navn i mailens emnefelt. 

Til brug for fondens registrering af ansøgninger er der i skemaerne lagt felter/koder ind. Det er derfor vigtigt, at følgende dokumenter vedlægges i mailen:

  • Del 1 i word, Del 2 i word og Del 3 i excel
  • Ansøgningen samlet i ét dokument i pdf-format

Evt. program til at samle de tre dele i pdf-format: pdfmerge.com


Kvittering for modtagelse af ansøgning

Ansøgere vil modtage en e-mail med kvittering for, at en ansøgning er modtaget af Fjerkræafgiftsfonden. 

Fonden forventer at behandle ansøgningerne den 26. maj 2021. Der kan forventes svar ultimo juni 2021.